We gebruiken cookies om de content op onze website en advertenties te personaliseren en om het verkeer op onze website te analyseren.
In ons privacybeleid leest u alles over hoe JM Top Trading om gaat met uw persoonlijke gegevens.
Bij JM Top Trading staat service op de eerste plaats. We helpen u graag met al uw vragen over het plaatsen van uw bestelling. Bekijk op onze klantenservice pagina alles met betrekking tot de plaatsing en afhandeling van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?
U kunt bij JM Top Trading gemakkelijk en snel uw bestelling online plaatsen. Zo kunt u er voor kiezen om het door u gewenste product of producten in uw winkelmand te plaatsen door onderaan het product op de categorie pagina op de knop IN WINKELMAND te klikken of door op een productpagina op de knop IN WINKELMAND te klikken.
Vervolgens wordt het product in uw digitale winkelmand geplaatst. U kunt uw winkelmand bekijken door rechtsboven aan de pagina op de link WINKELMAND te klikken of door op het zwevende winkelwagen icoon aan de linkerkant van het venster te klikken. Nu komt u uit op uw digitale winkelmand waar u een overzicht krijgt te zien van uw bestelling.
Wanneer u uw bestelling in uw winkelmand heeft gecontroleerd kunt u uw bestelling gaan plaatsen. Vanuit de winkelmand klikt u op de knop DOORGAAN NAAR AFREKENEN. Hierna komt u terecht op de gegevens- en betaalpagina. Op deze pagina voert u uw persoonsgegevens, adresgegevens en contactgegevens in en kiest u de door u gewenste betaalmethode.
Wanneer u alle velden heeft ingevuld en akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarde kunt u op de knop BESTELLING PLAATSEN klikken waarna u naar uw online betaalmethode doorgestuurd zal worden.
Hoe kan ik online betalen?
U kunt in bij JM Top Trading veilig en gemakkelijk online betalen via de volgende betaalmethoden via iDeal, Bancontact / Mister Cash en betalen bij afhalen. Wij gebruiken Mollie als betaalpartner voor alle online betalingen. Mollie is in Nederland de meest gebruikte online betaalmethode. Via Mollie wordt uw betaling 100% veilig en betrouwbaar uitgevoerd.
Wat is de levertijd van producten?
De meeste producten kunnen wij direct uit voorraad verzenden. Uw bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven € 50,- zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen onder € 50,- rekenen wij voor zowel Nederland als België € 8,95 verzendkosten.
Let op: Dit geldt niet voor online bestellingen van spa’s en zwemspa’s. Neem voor de verzendkosten/leveringskosten contact met ons op.
* JM Top Trading is niet aansprakelijk voor de gevolgen van een vertraagde verzending.
* JM Top Trading is niet aansprakelijk voor schade tijdens transport.
* Enkel de duurste verzendklasse wordt berekend.
Wat als een product van mijn bestelling niet op voorraad is?
Is het product of zijn de producten van uw bestelling tijdelijk niet op voorraad of is er om een andere reden vertraging, dan ontvangt u van ons hier zo snel mogelijk bericht over. U heeft in dat geval het recht de bestelling zonder kosten te annuleren. Indien u meerdere producten heeft besteld en een gedeelte van de bestelling nog niet leverbaar is, zullen wij contact met u opnemen. U kunt er dan voor kiezen om het leverbare product meteen te laten verzenden. Nabezorgen van een deelbestelling komt voor rekening van JM Top Trading.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Bij JM Top Trading is het uiteraard mogelijk uw bestelling te retourneren (mits het bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt) of ruilen. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking geretourneerd dienen te worden.
Notitie: U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Lees meer over het herroepingsrecht in onze algemene voorwaarden.
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
U dient voor retourneren gebruik te maken van het online retourformulier. Wij vragen u om uw retournering of wens om te ruilen tevens aan ons kenbaar te maken via e-mail. Dit kan door een e-mail te sturen naar sales@jmtoptrading.nl.
Na het aanmelden van uw retourzending via het online retourformulier ontvangt u een bevestiging met in de bijlage een PDF versie van het door u ingevulde retourformulier. Print deze bijlage uit en voeg deze toe aan de retourzending.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourzending goed verpakt is
Let op: Retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Let op: Retourneren is niet mogelijk voor online bestelde jacuzzi’s en zwemspa’s.
Wat is de garantie?
Op alle producten geldt een minimale (fabrieks)garantie voor consumenten van 2 jaar. De garantie op de producten en onderdelen is alleen van toepassing als er sprake is van een technische of fabrieksfout.
Let op: Voor onze spa’s en zwemspa’s gelden andere garantievoorwaarden. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Hoe kan ik mij beroepen op de garantie?
Om beroep te doen op uw garantie vragen wij u om contact met ons op te nemen.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@jmtoptrading.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit kan via Stichting WebwinkelKeur op de volgende link https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.